Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: nuoren pelko tulevasta..
Hei Maippa.On hyvä että oot löytäny tän palstan. Olen sinua muutaman vuoden vanhempi ja minua elämä on kanssa koetellut kovalla kädellä talven mittaan. Tällä hetkellä läheiseni kituu sairaalassa syövän kourissa ja me läheiset katsotaan sitä vierestä.
Elämänarvot on tosiaan mennyt uusiksi ja omakin kuolema on pelottanut. Tuntuu että tämä ahdistus ei mahda ikinä helpottaa ym. minulla ei ole omaa äitiäkään tukemassa koska meillä on niin huonot välit.
olen hakenut apua sururyhmän vetäjältä ja olen käynyt muutaman kerran psykologilla. hetkellisesti helpottaa.
Toivoisin sinulle voimia ja eikait tässä voi muuta toivoa kuin että tästä pääsisi eteenpäin keinolla millä hyvänsä.
Minulle sururyhmän vetäjä (naispappi) sanoi että tämmöiset elämän kriisit joko kasvattavat/opettavat meitä elämään tai sitten me katkeroidutaan elämälle. Lisäksi hän neuvoi etsimään jokaisesta päivästä jonkun, vaikka pienenkin asian, josta iloita, kiittää. ne asiat voivat auttaa meitä jaksamaan vaikeinakin aikoina.
Minulle saa lähettää myös henk. koht. postia niin jutellaan tarkemmin..
Ariesgirl
- nuoren pelko tulevasta..maippa
- Re: nuoren pelko tulevasta..ariesgirl