Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Kuolema kävi eilen meillä
Kyllä tosiaankin puolitoista vuotta diagnoosin etsimiseen on liian pitkä aika.Millaiset oireet miehelläsi oli?Minun mieheni kuoli 25.3.2006. Sairasti vuodesta 1997, jolloin oli ensimmäinen leikkaus.Voisi kuvitella että tämän yhdeksän vuoden aikana olisi jollain lailla "kasvanut" myös kuoleman kohtaamiseen.Mutta ei sitä vaihtoehtoa laske edes mieleensä, sen työntää johonkin kauas.Loppuun asti toivoo jonkun ihmeen tapahtuvan. Mieheni oli 60 vuotias kuollessaan, itse olen 58 v.Lapset on aikuisia ja poissa kotoa, mutta päivittäin ollaan yhteyksissä ja käyvät usein.Silti sitä tuntee olevansa yksin vaikka porukkaa olis kuinka paljon tahansa ympärillä.Nyt sentään menee jo päiväkin ilman itkua, mutta sitten kun se tulee niin se voi tulla missä vaan.Vaikka kaupassa kesken ostosten.Sinulla ja perheelläsi on vielä hautajaiset edessä päin, mutta kun niistä selviät niin siitä se lähtee menemään, pikkuhiljaa paremmin ja paremmin.
Halauksin ja lämpimin ajatuksin.
- Re: Kuolema kävi eilen meilläKristiina
- Re: Kuolema kävi eilen meilläcarmeen
- Re: Kuolema kävi eilen meilläpinjaenkeli
- Re: Kuolema kävi eilen meilläpinjaenkeli