Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Viimeiset sanat - ja tunteet...
Osaan todellakin yhtyä tuohon sinun tunnetilaasi.
Minun äitini kuoli 30.10, en ollut minä, eikä kukaan muukaan läheinen hänen vierellään viimeisillä hetkillä, onneksi äitin ei kuitenkaan tarvinnut lähteä yksin vaan hoitajat olivat paikalla silloin kun viimeisen henkäyksen aika koitti!
Hyvä muisto jäi kuitenkin siitä, kun viikkoa aikaisemmin syötin äitiä vielä kerran ja puhelin hänelle, vaikka tiesin ettei hän siitä enää juurikaan ymmärtänyt mitään. Tiesin, että se oli viimeinen kerta.
Tuosta ei vielä pitkä aika ole, mutta en vieläkään oikein tiedä mitä koko asiasta pitäisi ajatella, en ehkä osaa käsitellä asiaa vielä. Uskon, että senkin aika tulee jossakin vaiheessa myöhemmin.
Oma rakas äiti on poissa mutta tiedän, että hänen on nyt parempi olla ilman kipuja. Ei ollut rakasta ihmistä mukava katsoa sen kuntoisena sairaalan sängyssä. Siinä kärsi äiti itse ja läheiset, varsinkin isä.
Tästä on vain jatkettava eteenpäin näillä eväillä ja pidettävä huolta nyt vain isästä.
- Viimeiset sanat - ja tunteet...Niisku81
- Re: Viimeiset sanat - ja tunteet...Sanna81