Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Kuoleeko Ukki?
Olen todella pahoillani puolestanne. Sanat tuntuu olevan hukassa. Olemme itse käyneet melkein saman läpi, isäni oli viimeiset pari kuukautta terveyskeskuksessa saattohoidossa ja äitini käytännössä asui siellä. Itse olin niin paljon kuin jaksoin, odotin lasta ja pieni poikani oli vaille kolme vuotta, olin myös viimeiset kuukaudet sairaslomalla. Vaikka lapsellani oli ikää vaille kolme, hän muistaa papan joka oli hänelle tosi tärkeä. Joka päivä hän kyselee papasta ja haluaa katsoa hautajaiskuvia joka kerran käydessään mummon luona ja muitakin kuvia. Käymme useasti haudalla viemässä papalle kynttilän ja usein lapseni kyselee miksi äiti itkee ja kerron, että on niin iso ikävä pappaa. Oli varmasti hyvä asia ottaa lapsi mukaan hautajaisiin, vaikka tuntui, että jotkut sitä ihmettelivätkin. Uskon, että tunteet näyttämällä, itkemällä ja kertomalla asioista, tästä kaikesta selviää. Rankkaa on ollut, tätä ei toivoisi kenellekään. Tässä vaiheessa kun isän kuolemasta on miltei vuosi ja muutama kuukausi, ihmettelen, että selvisimme tästä jotenkin. Ikävä on edelleen kova eikä rakkaus koskaan kuole. Onneksi on ihanat muistot ja toive siitä, että joskus jossain tapaan vielä isän. Toivon sinulle jaksamista elämäsi varmasti vaikeimmassa tilanteessa. Terveisin Isää kaipaava- Kuoleeko Ukki?Isän vierellä
- Re: Kuoleeko Ukki?Tulenliekki
- Re: Kuoleeko Ukki?isää kaipaava
- Re: Kuoleeko Ukki?mamma47
- Re: Lapsen surutyöhilleviivi
- Re: Lapsen surutyömuumikeksi
- Re: Lapsen surutyöEnkelintytär