Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: puhelinsoitto,jota en olisi toivonut
Niin, se onkin jännä miten tuo kahden vuoden taistelu syöpää vastaan on muuttanut minun suhtautumistani asioihin positiivisemmaksi. Jotenkin nykyään olen kiitollisempi ja tyytyväisempi arkisista asioista. Se ikäänkuin toi perspektiiviä elämään. Jotenkin ymmärtää, että elämä on tosi arvokasta, kannattaa nauttia kaikesta niin paljon kuin voi. En tietenkään ole muuttunut mitenkään yltiöpositiivikseksi, mutta arvostan asioita. Yhtenä päivänä asiat voivatkin olla toisin.Niin ja se luopuminen, sitä ei millään ymmärrä.Lienen vielä shokkivaiheessa, eikä mieli käsitä. Vaikka sitä kuinka on matkan varrella valmistautunut. Vielä viime viikolla juttelimme ystäväni kanssa luopumisesta. Kuinka hän sanoi, ettei jaksaisi enää kauaa. Ja minä sanoin ymmärtäväni, mutten laskisi häntä millään pois.Ja katsoimme toisiamme syvälle silmiin ja tiesimme mitä kohta tuleman pitää.
- puhelinsoitto,jota en olisi toivonutaavikkotuuli
- Re: puhelinsoitto,jota en olisi toivonutaavikkotuuli
- Re: puhelinsoitto,jota en olisi toivonutMangoMeloni
- Re: puhelinsoitto,jota en olisi toivonutaavikkotuuli