Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Uni äidistä
Vaikka nyt ei äidistäni olekaan kyse, niin ensimmäiset unet läheisestäni näin ehkä kuukauden parin päästä hänen poismenonsa jälkeen. Tajusin unissa selvästi läheiseni kuolleen jo ulkoisten merkkienkin johdosta. Näiden ensimmäisten unien ansiosta oikeastaan ymmärsin, että hän on todellakin mennyt pois. Vaikka unet olivat tavallan painajaisia, niin koin ne silti hyvinä, koska ne toivat minulle ymmärrystä, jota päivätajuntani pyrki kieltämään. Läheiseni kuoleman jälkeen olin mm. aika pitkään menossa työpäivän jälkeen sairaalaan häntä katsomaan. Häntä, jota ei enää ollut.Vasta ihan hiljattain olen nähnyt aivan toisenlaisia unia. Positiivisia, joissa olemme läheiseni kanssa keskustelleet. Hän on ikäänkuin antanut minulle elämänohjeita unissakin. Sitähän hän teki eläessäänkin silloin tällöin. Jostain syystä koen nämä tuoreimmat unet rauhoittavina ja saatan herätä jopa iloisena siitä, mitä läheiseni on minulle yöllä sanonut.
Marraskuun lopussa tulee vuosi hänen kuolemastaan. Silti vieläkin ajoittain kaipaan ja olen iloinen kaikista unista, joita minulle suodaan.
- Uni äidistäsusie
- Re: Uni äidistäSannaMaria
- Re: Uni äidistäviolet
- Re: Uni äidistäkrisse63
- Re: Uni äidistä1948-2007
- Re: Uni äidistäIsla
- Re: Uni äidistäIkävä isiä