Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Äidin vaatteet...

Eilen vihdoin rohkaisin itseni ja avasin suuren laatikon, jonne olin pakannut äidin vaatteita ja tavaroita 8kk sitten, kun äiti jätti jäähyväiset. Kyynelsilmin nostelin äidin vaatteita, ja haistelin niitä. Yksi paita oli pesemätön, se oli äidin päällä hänen viimeisinä päivinään. Tuoksui vielä äidille.. jugurttitahra oli rintapielessä, muistan kun hänelle sitä silloin syötin. Laatikossa oli myös yöpaita, ihana palloyöpaita josta äiti niin kovasti piti. Rutistin yöpaitaa ja minulle tuli yllättävän ihana ja lämmin olo. Ikäänkuin äiti olisi ollut siinä. Laatikossa oli myös hänen rakkaimmat villasukkansa ja myssy, jonka hän minulle sairaalassa neuloi... Olen omistanut äidille yhden hyllyn vaatekaapissani, jossa hän on läsnä, hänen vaattensa, muistot ja tuoksut äidistä. Äidin kuva kirjahyllyn päällä ja hänen kultakellonsa kädessäni, antavat minulle lämmön tunteen. Äiti ei ole poissa, hän elää kodissani- ja sydämessäni ikuisesti. Äiti minulla on niin kova ikävä.
Niisku81 | 3.2.2007 klo 19:26:04