Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
joko taas...
Minun RAKAS äiti kuoli leukemiaan heinäkuussa -04,sairastettuaan 5 kuukautta.Akuutti leukemia.Hoitoennuste alunperinkin huono.Rankat hoidot ilman toivottua tulosta...tuskaa ja kyyneleitä...Jos teitä yhtään helpottaa,niin kyllä se suru päästää pikkuhiljaa otteestaan.Sitä ei voi nopeuttaa,mut päivä kerrallaan olo paranee.
Äidin kuoleman jälkeen suorastaan rukoilin,että näkisin äidin edes unissani.Ja niin olen nähnytkin.Viime viikolla jopa kaksi kertaa,oli äidillä oikein hiuksetkin!Ja halattiin tietysti ku tavattiin.
Nyt just tuntui,että elämä jatkuu....sittenkin.KUNNES TAAS ISKI...Isä kertoi viime sunnuntaina sairastavansa eturauhasSYÖPÄÄ!!!!!!!!Itse tiennyt jo viime helmikuusta!Meille aikuisille lapsilleen kertoi vasta nyt,kun sädehoito alkaa HUOMENNA!Tätä se äiti mulle yritti kertoa!Isä ei ollut kertonut tätä kenellekkään!Isä on nyt siellä samassa sairaalassa,jonka nurkat kävi hyvinkin tutuiksi aikanaan.Leikata ei voi kun on sydämen rytmin kans ongelmia...että saa nyt sädetystä jouluun saakka.
Tässä ei tiedä mihin uskois.Salaako isä vielä jotain??Tässä syövässä on kuitenkin hoitoennuste hyvä.Mut syöpä mikä syöpä;eikö meidän perheeseen riittänyt yksi!Vähän mietityttää se leikkaus...oliskohan se hyvä leikata ja sit sädettää...Ja ainoa hyvä asia että "potilas" kuulostaa reippaalta ja näyttääkin hyvältä.Jaksan uskoa että kaikki menee hyvin ja kiitos kun jaksoit lukea!Kristiinalle erikoisterkut!
t.aija
- joko taas...ai-ja
- Re: joko taas...sisu
- Re: joko taas...systeri
- Re: joko taas...annikki