Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: ukillani leukemia ja loppu lähestyy
hei !Ymmärrän tuskasi ja ahdistuksesi. Mieheni sai kuulla uusiutuneen non hodginin lymfoman puhjettua ettei mitään ole tehtävissä , ennuste oli ,elinaikaa viikkoja-1kk, hän eli n. 3vk tiedon jälkeen.
Olen nyt elänyt kahden tyttäreni kanssa leskenä n. 2kk ja ikävä on raastavaa, olen itselleni vihainen etten pystynyt tai jaksanut tai uskaltanut , en oikein osaa näin jälkikäteen ymmärtää miksi en mennyt hänen vierelleen viimeisenä elinpäivänä, olin ilmeisesti jonkinlaisessa shokissa. Lääkäri kyllä sanoi että mieheni oli jo niin matkalla tuonpuoleiseen ettei hän olisi varmaankaan enää ollut läsnä.
Tieto siitä että läheinen kuolee on hirvittävä shokki, onneksi mieheni oli nopeasti sinut kuolemansa kanssa ja voimme puhua siitä ja muustakin kaikesta kun hän olisi jo poissa.
Toivon että sinäkin uskaltaisit puhua asiasta ukkisi kanssa ja näin kuolemasta tulisi osa luonnollista elämän kulkua.
Minä ainakin sain niin paljon voimaa tulevaan suruun kun voin jättää rakkaalleni jäähyväiset.
Voimaa ja rakkautta teille näihin päiviin kun vielä voitte puhua keskenänne, muistot eivät koskaan kuole .
Aurinkoisin kevät terkuin -vptoss
- ukillani leukemia ja loppu lähestyyPieni ja Herkkä
- Re: ukillani leukemia ja loppu lähestyyvptoss-60
- Re: ukillani leukemia ja loppu l�hestyyfallingteardrops