Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: ukillani leukemia ja loppu lähestyy
Hei, Olet varmaan vielä kovin nuori ja joudut heti vaikeiden asioiden äärelle. Kuoleman lähestyessä ihminen on niin avuton ja voimaton. Minulle sanottiin äitini kuoleman jälkeen, se oli pappi joka sanoi, että kun kuolema tulee, siihen ei kättä väliin saa. Niin se vaan valitettavasti on, vaikka kuinka haluaisi pitää kädestä kiinni, eikä päästää irti. On vaikea elää sairaan ihmisen rinnalla, mutta kuitenkin se on niin tärkeää, sekä sinulle että ukillesi. Ja olen sanonut tämän useasti ja monelle, usko mua, että kun tuntuu, että voimat on ihan kertakaikkisen loppu, jostain niitä ihmiselle vaan tulee lisää. Minä olen itse mennyt niin vaikeiden aikojen läpi, että nyt kun sitä jälkeen päin katson, tuntuu ihan käsittämättömältä, että sitä jaksoi. Toivon sinullekin niitä voimia ja jaksamista. Ole ukkisi kanssa, jutelkaa jos mahdollista asioista, ihan kaikenlaisista. Vie kevät ukkisi sydämeen.- ukillani leukemia ja loppu lähestyyPieni ja Herkkä
- Re: ukillani leukemia ja loppu l�hestyyfallingteardrops
- Re: ukillani leukemia ja loppu lähestyyTara