Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: kevät

hei helinä
Luin sinun aikaisempia kirjoituksia, ja tunnistin siinä taas itseni aivan läpikotaisin.Tänään kävin vanhempieni haudalla, vein ruusuja, vaikka ne nyt eivät oikein menestykkään vielä , narsissit voivat hyvin. Niin on ikävä, ja paha olo, että he ovat poissa, äiti oli vasta 85 isä olisi jo kohta sata, mutta kuitenkin, eleämän haluisia ihmisiä. Äitini kuoli keuhkosyöpään, viimeiset viisi vuotta oli vielä hienoa aikaa, joskin hän sai hoitoja, mutta kolme viimeistä viikkoa saattohoitoa oli minulle ja tyttärelleni todella raskasta aikaa. Olin luvannut äidilleni jo aikoja ennen, että hän saa kuola omassa sängyssä ja näin tapahtui, Itse rupesin suremaan sitä koko juttua ehkä puolen vuoden kuluttua, kun kaikki hänen tavarat jaettiin, ja asunto myytiin. se oli kova paikka, koska lapsuuden koti ym. oli revitttävä tavallaan rikki.
Se on sellaista,sanoo rakas tätini.Ja kyllä tolla auringolla on vaikutusta, kunhan sitä ottaa naamalle. Mä laitoin jo kaksi viikkoa sitte glogsiniat ruukkuun, kun olin niin innostunut, ne taitaa olla paleltuneet, gladiulugsensipulit odottaa multaan pääsyä. Jotenkin joka kevät herättää meikäläisen vähän liian aikasin, tänä vuonna jätin haravoimisen vähän vähemmälle. Voi ja daalian sipulit olis vielä. Kun jaksais taas kaikki
heppu | 10.4.2007 klo 18:18:29