Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
kevät
Hei kaikki!Kevät tulee tänäkin vuonna halusi tai ei. Minulle se pimeys olisi vielä sopinut paremmin, mutta periksi on kai annettava ajan kululle. Liekö auringon syytä että olen tänään hetkittäin jopa tuntenut hyvää oloa. Eihän tämä mikään autuaan onnellinen olotila ole ja sitä romahdusta odottaa takaraivossan koko ajan mutta pienen hetken on tänään aurinko paistanut tännekin. En koe kevään ja kesän tuloa innokkaana odottaen vaan päivä kerrallaan otetaan vieläkin. "Normaalisti" suunnittelisin tähän vuoden aikaan kukkien kylvöä ja pihaistutuksia. Tänä vuonna heräsin ajattelemasta sitä, minkälaiset kukat sopivat haudalle parhaiten(päädyin tarhaneilikkaan). Kuinka muut ovat kokeneet vuodenajan vaihtumisen? Minulle tämä on konkrettinen siirtyminen askeleella(joka hieman pelottaa) eteenpäin.