Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: yhtä tuskaa
Sydämmelliset osanottoni. Älä odota itseltäsi liikoja,liian paljon,liian nopeasti.Anna aikaa surullesi,vaikka siihen menisi vuosi tai kaksi.Mutta helpottaa se vähitellen.Minulle hyvin Rakkaan ihmisen kuolemasta on kulunut aikaa hieman yli 3v ja en koskaan olisi uskonut että olen tässäkin kunnossa missä olen.Minulla meni pahimpaan suremiseen aikaa 2v.Olinhan ihmetyksen kohde kun suren niin kauan mutta...en voinut tunteilleni mitään.Se on totta että tuntuu äärettömän pahalta kun tullaan sanomaan että nyt hänen on hyvä olla,ei ole tuskia,hyvä että hän pääsi jo pois.Mutta tommoinen on vihonviimeistä sanoa surevalle.Koska sureva on kuin posliinia,yhtä herkkä särkymään.Surevaa täytyisi osata käsitellä oikein.Koksa pienikin sana,lause saa surevan särkymään.Minulla olis paljon asioita joita kertoa sinulle,haluaisin lohduttaa sinua.Laitatko yksityisviestin myötä s-postiosoitteesi niin kirjoittaisin sinulle? T: Tassu
- yhtä tuskaajande
- Re: yhtä tuskaaTassu
- Re: yhtä tuskaaäippä74
- Re: yhtä tuskaasutinah
- Re: yhtä tuskaajande
- Re: yhtä tuskaasutinah