Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Unet äidistä

Aivan kuin minun ajatuksiani. Ikävä ja kaikki muistot saavat surun musertamaan koko sisintäni. Tänään viimeksi ajattelin kataellessani kevättä ja aurinkoa ulkona, voisipa äiti olla tässä, voisinpa kertoa hänelle kaikkia arkisia asioita, voisinpa pyytää häntä auttamaan siinä ja siinä. Äitiä ei enää ole. Minun on tultava toimeen sen totuuden kanssa niin raskaalta kuin se tuntuu. Vieläkin suru aaltoilee ja on raskaita päiviä ja sitten jaksan taas paremmin. Kesällä tulee vuosi äidin syöpäkuolemasta. Tämä on hyvä palsta ja tänne kirjoittaminen helpottaa ja täältä saa voimia kuin lukee muiden samassa tilanteesa olevien kirjoituksia.. Mminäkin olen nähnyt unia äidistä, hyvin erilaisia. Joissakin unissa äiti on terve ja sitten on unia joissa on sairaus läsnä. Mieli työskentelee. Sitä se on. Väihitellen aina eteenpäin.
susie | 31.3.2006 klo 12:31:43