Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Unet äidistä

Isäni kuolemasta on 20½ vuotta. Ja kuoleman jälkeen näin unen jota mietin monta kertaa mitä se tarkoittaa. Unessa Isäni oli lähdössä matkalle ja odotti bussia ja oli tosi onnellinen. Ja myös isäni tiesi siinä ettei tule koskaan palaamaan takaisin. Mietin untani, luin vähän uneni näkemisen jälkeen lehdessä jossa joku oli nähnyt samanlaisen unen kun minäkin. ja samassa yhteydessä selitettiin että ihmisellä on hyvä olla ja on onnellinen. Sen jälkeen rauhotuin ja itselle tuli paljon parempi olo. Olin silloin 16-vuotias. Nyt on äitillä viimeiset päivät menossa ja on pääsemässä isäni luokse. Vaikka en vielä haluaisi luopua hänestäkään, mutta eräällä tavalla toivon että kuolisi pois. En halua, enkä jaksa nähdä hänen kärsivän enää mikä ei ole ihmisarvoista elämää. Toivotan voimia sinulle ja muille kärsiville. Ensimmäinen vuosi on sitä pahinta aikaa ja sen jälkeen se helpottaa. Mutta sen olen päättänyt että en halua nähdä äitini ruumista. Minulle jää paljon paremmat muistot hänestä. Isäni katsoin ja olen katunut koko elämäni. Minä itse en ehkä halua olla äitini vierellä kun hän lähtee pois.
Toivottavasti näet äitistäsi pian iloisempia unia!
stiller | 2.4.2006 klo 22:23:48