Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Äiti on poissa
Niin nopeasti, niin arvaamatta...Viime sunnuntaina äidin voimat sitten viimein loppuivat. Lähtö oli kaunis ja rauhallinen. Meidän oma pappi kävi äidin luona vielä iltapäivällä ja asetti minulle, äidille ja veljelleni ehtoollisen. Äidillä olisi ollut niin kovasti asiaa, mutta ei voimia puhumiseen... Ennen illan uutisia äiti nukkui pois.
Vaikka sairaus oli kestänyt kuusi vuotta, oli loppu niin nopea. Vastailen täällä äidin puhelimeen ja järkytän ihmisiä toinen toisensa perään. "Kuka olisi uskonut...?" "Kuinka näin pian...?" "Hän oli meistä iloisin ja reippain..."
Koko sairauden ajan olemme tienneet, minne olemme menossa, mutta nyt kun se on tässä ja todellisuutta, ei omat voimat riitä käsittämään tilanteen lopullisuutta.
Olen vasta 27 vuotias. Elämää minulla on vielä jäljellä vaikka kuinka. Mutta kuinka minun pitäisi elää vuosikymmeniä ilman äitiä? Päiväkin tuntuu liialta. Mulla on niin kova ikävä äitiä!
- Äiti on poissaAnniKani
- Re: Äiti on poissaTracy
- Re: Äiti on poissasusie
- Re: Äiti on poissatuulapirkko
- Re: Äiti on poissaTiltu_R
- Re: Äiti on poissaMurmeli
- Re: Äiti on poissamapasa
- Re: Äiti on poissaAnniKani
- Re: Äiti on poissamamma
- Re: Äiti on poissaannikki