Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: pikkusiskon muistolle

Kun näin viestisi otsikon ja nimimerkkisi, niin mun sydän meinasi pompata kurkkuun. Otsikko ja nimimerkki ovat lähes samoja joilla itse kirjoitin muutman kerran viime talvena.

Olen myöskin joutunut luovuttamaan pikkusiskoni enkelten joukkoon. Tästä on jo tosin kulunut melkein 12 vuotta, mutta muistot lapsuusvuosista ja yhteisistä ajoista ovat edelleen vahvasti mielessä ja muistoissa.
Olemme äitini kanssa aivan varmoja, että taivaalle ilmestyi yksi muita hieman kirkaampi tähti, rakkaan siskoni kuoleman jälkeen. Nimesimme sen Elinan tähdeksi. Se näkyy taivaalla olin sitten missä tahansa. Myös Engalnnissa viettämäni kolmen viikon aikana huomasin tähden useaan kertaan taivaalla loistamassa.
Vaikka en Elinaa näekään, niin silti tiedän, että hän on vierelläni joka päivä ja vartio minua ja muita rakkaita ihmisiä. Joskus iltaisin istun parvekkeella ja katselen Elinan tähteä. Siitä saa voimaa jatkaa eteen päin silloin kun ahdistaa ja väsyttää.

Toivotan sinulle ja muille läheisillesi paljon voimia syksyyn ja tulevaan talveen. Luulen, että Elina on jo käynyt tervehtimässä Jasminin villakoiraa, sillä hänkin piti kovasti koirista.
Tähti | 7.9.2006 klo 21:17:43