Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Aitini kuoli toissapäivänä
Äitini pääsi vihdoin taivaaseen. Hän oli oman toiveensa mukaan kotona loppuun saakka. Kuolemanhetkellä hänen luonaan olivat isäni, minä sekä paikalle hälytetty hoitaja. Meille oli etukäteen kerrottu, että äitini voimat hiipuisivat pikkuhiljaa ja että hän lopulta nukahtaisi pois. Äitini oli todella heikko eikä viimeisenä päivänä pystynyt kuin vaivoin ilmaisemaan itseään otsan rypistämisellä tain yrittämällä avata suutaan. Minua jäi vaivaamaan se että kunnioitimme äitimme "tahtoa" viimeiseen asti. Hänelle olisi ollut parempi olla pari viimeistä päivää Terhokodissa. Kuolevan pitäisi saada olla asiantuntevammissa käsissä kuin omaisten silloin kun hänellä on kipuja ja hengitysvaikeuksia eikä enää pysty niistä itse kertomaan. Minua jäi vaivaamaan se ettemme isäni kanssa osanneet tarpeeksi hyvin tunnistaa hänen kipujaan. Varsinkin isälleni jäi tästä todella vaikea muisto, koska hän oli muutamaa tuntia ennen äidin kuolemaa hänen kanssaan kaksin eikä pystynyt tekemään mitään äidin olon helpottamiseksi.- Aitini kuoli toissapäivänäanri
- Re: Aitini kuoli toissapäivänäsurusyksy
- Re: Aitini kuoli toissapäivänäKyynelsilmä
- Re: Aitini kuoli toissapäivänäpinjaenkeli