Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re:lapsen kuolema
Vaimoni Leenan poika teki aikoinaan saman, Leena turvasi sen jälkeen Jumalan Sanaan, mutta silloinen miehensä turvasi pulloon. Leena elää ja voi hyvin , mutta hänen exmies ei elä.Raamatusta löytyy apua joka tilanteeseen, esim. Ilm.21:4-7
3 Ja minä kuulin valtaistuimen luota voimakkaan äänen, joka sanoi: "Katso, Jumalan asuinsija ihmisten keskellä! Hän asuu heidän luonaan, ja heistä tulee hänen kansansa. Jumala itse on heidän luonaan,
4 ja hän pyyhkii heidän silmistään joka ainoan kyyneleen. Kuolemaa ei enää ole, ei murhetta, valitusta eikä vaivaa, sillä kaikki entinen on kadonnut."
5 Valtaistuimella istuva lausui: "Uudeksi minä teen kaiken." Hän sanoi: "Kirjoita nämä sanat muistiin. Ne ovat luotettavat ja todet."
6 Vielä hän sanoi minulle: "Nyt ne ovat käyneet toteen. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Sille, jolla on jano, minä annan lahjaksi vettä elämän veden lähteestä. 7 Tämä on voittajan palkinto. Minä olen hänen Jumalansa, ja hän on minun poikani.
- lapsen kuolemaelämä opettaa
- Re: lapsen kuolemamilda
- Re: lapsen kuolemaelämä opettaa
- Re: lapsen kuolemaninnu72
- Re: lapsen kuolemaTekla-enkelin äiti
- Re: lapsen kuolemaSusanne
- Re: lapsen kuolematiltu
- Re:lapsen kuolemasyövästä parantunut
- lapsen kuolemasyövästä parantunut
- Re: lapsen kuolemaninnu72