Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Äiti kuoli toissapäivänä
Sinulle lämmin osanottoni Äitisi menetettyäsi<3Hyvä että olet tullut tänne jakamaan surusi.
Täällä on samassa surussa rämpiviä ja ylös yrittäviä monenmonta...
Oman lapseni-pienen 2v 7kk ikäisen Pinjan menettäminen AML-leukemiaan toi minut tänne palstalle.Kuopuksemme-nuorin neljästä lapsestamme kuoli rajuun aikuisten leukemiaan,verenmyrkytykseen ja sisäisiin verenvuotoihin..kaulan lisäksi turvotessa,aiheuttaen aivokuoleman.
Täällä on ollut hyvä kertoa tunteitaan omana itsenään.
Jokainen saa olla surussaan juuri sellainen kuin on-ei ole uhtä ja oikeaa surunkaavaa.
Sinulla on vielä järkytys ja tuska päällimmäisenä....kaipaus on niin suuri ja hukuttava...mutta minua lohdutti tuskassani se että minun rakkaallani..Pinskullani ei ollut enää tuskia...hän on terve nyt ja onnellinen...odottamassa minua,sitten kun minun aikani tulee.
Minua lohduttaa iankaikkisen elämän toivo hirvittävästi!
Elämä ei pääty kuolemaan,vaan on siirtyminen uuteen tietoisuuteen.Johonkin ihanaan maailmaan,sillä onhan tämän elämämmekin elämä ihanaa vaikeuksista huolimatta.
Anna kyyneleittesi virrata sitten kun tulevat...rakkauden kyyneleet helpottavat ja parantavat...
Voimia kaiken järjestämiseen,saat äidiltäsi voimaa myös!Anna aikaa itsellesi surulle...opinnot jaksavat odottaa.
Lämmin ja iso halaus sinulle ...sinä selviät!
Hetki kerrallaan...
Siunaten<3 Pinjaenkelin äiti
- Re: Äiti kuoli toissapäivänäpinjaenkeli
- Re: Äiti kuoli toissapäivänäsurusyksy
- Re: Äiti kuoli toissapäivänäKyynelsilmä
- Re: Äiti kuoli toissapäivänäkukkaveera
- Re: Äiti kuoli toissapäivänäTiltu_R
- Re: Äiti kuoli toissapäivänäMynthon