Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Ihan hullua

Onnea Tiltu työpaikan johdosta! Haluan uskoa, että äitisi iloitsee siitä myös siellä jossain...
hengessä mukana!
Tuttu on myös minulle tuo tunne, että kun tapahtuu jotain hienoa, ilo siitä vaihtuu äkisti suruksi ja katkeruudeksi, kun ei voi iloa äidin kanssa jakaa. Minulla nämä ovat paljolti lapsiini liittyviä asioita. Melko vaikeaa oli, kun kuopuksemme syntyi pari kuukautta sitten.
Minä otin muuten äidin tavaroista itselleni äidin uuden shampoon, ja sillä pesin hiukseni ensimmäiset viikot ja kyllä sitä riitti itkua...toisaalta otin itselleni myös äidin lämpimän pyjaman, ja tunsin suurta lohtua pukiessani sen ylleni iltaisin. Meillä on kaikilla omat tapamme työstää surua ja "pitää" rakkaamme mukanamme. Tämä on totista vuoristorataa, ja välillä tuntuu ettei missään ole järkeä. Tuntuu, että looginen ajattelukyky on välillä täysin hukassa. Eilen illalla ikävä iski niin voimakkaana, ettei pelastava uni tullut kuin vasta aamuyöllä. Tämä päivä on onneksi alkanut paremmissa merkeissä. Onnea vielä työpaikastasi!
Voimia!
surusyksy | 8.3.2006 klo 13:42:32