Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Pinja-enkelitytön äiti

Sinä äitiäsi itkevä Surusyksy...
Ei surusi ole vähäisempi-sinä saat kirjoittaa vapaasti,häpeämättä äidinsurustasi...
Onneksi sinulla on kullanmurusi-Pinjamme ikäinen typykkä siellä lohtua tuomassa!
Minullakin on Luojani antamat 3 muuta lasta,jotka ovat ihania-omia,erilaisia persooniaan.Kaikki niin rakkaita-yhtä rakkaita,kuin se pikkuenkelini jonka piti Taivaaseen niin varhain lentää.

Surussamme-kaikki kohtaamme kuoleman.Sen totuuden,ettemme voi määrätä elinpäiviämme.On katkennut yhteinen rakkaustarina-äidin ja tyttären välillä-sinulla ja minulla.
Se on kumminkin päin vaikeaa...

Mutta sinulla-niinkuin minulla on RAKKAUS jäljellä...kuinka ihanasti äitisi sinua rakasti ja kasvatti-antoi kaiken sen hyvän,mikä sinulla on nyt itsessäsi...
Ja minä sain rakastaa nämä 2v 7kk muruani ja sain häneltä pieneen aikaan...oi niin paljon-kaikki tallella minussa tässä elämässä...se rakkaus,minkä Pinjaltani sain.Se minulla on nyt aarteena kalliina vain...<3

Uskallusta huomiseen...ja Rakkautta <3
Valon voimaa sinulle ja meille kaikille surusilmille!
Lämmöl<3 Marju - Sinimeri
pinjaenkeli | 5.3.2006 klo 16:39:37