Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: Isän kuolemasta vuosi, jos vihdoin kirjoittaisi..Minun kokemukseni.
Tervehdys,Kiitos tarinasi jakamisesta, se varmasti auttaa myös muita vastaavassa tilanteessa olleita/olevia.
Itse en myöskään kuulu uskoviin, eikä siten kirkon tms. höpinöistä ole ollut mitään apua kun oma isäni menehtyi.
Sain kuitenkin pari yliluonnollista kokemusta muutamien kuukausien jälkeen kuolemasta. Ikävä on edelleen kova, mutta näin ja koin missä hän nyt on. Hänellä on kaikki hyvin, siellä paistaa uskomattoman keltaisen värinen aurinko ja kaikki on mallillaan. No, tämäkin kuulostaa hölmöltä. Mutta tiedänpähän itse että hänellä kaikki hyvin, ja joskus ehkä tavataan. Ajatusmaailmani ei ole muuttunut vaikka menetyksestä on jo 9 vuotta. Missä hän sitten lieneekään, hän aina lähettää minulle voimia ja auttaa asioissa. Aikas ihanaa ;)
Valoa ja aurinkoa!
- Re: Isän kuolemasta vuosi, jos vihdoin kirjoittaisi..Minun kokemukseni.Aurinko paistaa