Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Sururyhmä
Re: ikävä sinua rakas...
Hautasin eilen rakkaan mieheni ja kaikki alkoi ikäänkuin alusta; sietämätön tuska ja ikävä puristaa rintaa, olen kuin kokovartalopuudutuksessa.Tulee todellakin hetkiä jolloin olen varma että joku sairaus diagnosoidaan pian minullakin - huomaan ajattelevani ettei kannata edes aloittaa kun pian olen poissa.Kuinka helpottavalta se tuntuisi heittää kaikki velvollisuudet sivuun, jättää vaikeudet ja yksinäisyys, päästä sinne missä oma rakas miehenikin odottaa.En tiedä onko tämä normaalia vai ei, mutta niin tunnen minäkin ajoittain.Tuntuu, että vain harhailen ja hapuilen päivästä toiseen, paikasta toiseen, ilman päämäärää.Ei ole sitä tärkeää, rakasta henkilöä joka hyväksyi minut tälläisenä, vajavaisena, omana itsenäni ja silti rakasti, rakasti, rakasti...........- ikävä sinua rakas...fallingteardrops
- Re: ikävä sinua rakas...tulppu
- Re: ikävä sinua rakas..."helinä"
- Re: ikävä sinua rakas...T.M.S
- Re: ikävä sinua rakas...ninnu72
- Re: ikävä sinua rakas...ninnu72
- Re: ikävä sinua rakas...salla10
- Re: ikävä sinua rakas...tulppu
- Re: ikävä sinua rakas..."helinä"