Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Unia isästä

Tämän kevään aikana olen nähnyt useita unia isästäni. Unissa isä on ollut sairaan näköinen ja vanha, eikä koskaan puhunut
mitään. Unet ovat ollen myös pelottavia, jossain isä heräsi hengistä vaikka hautajaiset oli jo pidetty.
Viime yönä näin poikkeuksellisen unen. Isäni oli unessa terveen näköinen ja komea. Hänellä oli puku päällä, ei musta, vaan sininen tai harmaa tai vihreä. Ja hän sanoi unessa, "Kylläpä näytän tyylikkäältä. Taidan lähteä nyt syömään." johon minä vastasin, "Niin näytät, minä tulen sinun mukaan, koska olet minun isi." Sitten me kävelimme kädet toistemme ympärillä ja isäni kantoi minua hieman ja minä nauroin, kunnes tajusin että isä saattaa rasittua siitä kantamisesta. Muuta en unesta muista.

Vaikka unella oli hieman surullinen loppu, mulle tuli hyvä mieli. Isä puhui ja näytti hyvältä.
Tänään on perjantain 13.päivä. Se oli aina isäni onnen päivä, koska hän oli syntynyt juuri tuona "epäonnen päivänä".

Kaikille hyvää kevättä täältä pohjois-Norjasta. Jotain valoa pitää elämään taas saada:)

Isi, on ikävä. Täällä sinun oma pikku Tii.
tii_ | 13.4.2007 klo 14:27:19