Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Sururyhmä

Re: Se Tiettty Paikka

Näinhän se on meillä leijonilla, tumma-kisu.Tunteet aaltoilevat hyvin voimakkaina laidasta laitaan.Olemme myöskin siinä samanlaisia, että minä myöskin niinkuin siskonikin rakastamme merta ja tuli on myöskin toinen elementti jonka ääressä istuimme Lapissa/kodassa vaikka kuinka kauan. Siinäkin meillä on yhtäläisyyttä, että vanhin tyttäreni työskentelee myöskin päivittäin ns.huonompi-osaisten kanssa, ja kokee sen omakseen. Silti tässä asiassa hän on liian läheinen, varsinkin keskustelujen suhteen, joten en voi lisätä omalla ikävälläni ja tuskallani hänen painolastiansa. (Voi olla,että olen tässä suhteessa väärässä?)
Minä myöskin menetin Isäni jo vuonna 79, hänen ollessansa vasta 60v. Äitini kerkesi täyttämään 80v ennen poisnukkumistaan.
Siskoni oli 59v. ja ensi vuonna oli tarkoitus pitää yhteiset juhlat, nimittäin mieheni kanssa, joka on saman ikäinen.
Elikä varsinaisesta "ydinperheestä" meitä ei ole muita jäljellä kuin minä pikkusisko, ja se tuntuu ainakin taas tällä hetkellä hyvin raskaalta.
Tiedän, että siskoni halusi, että jatkan elämääni entiseen tapaan, unohtamatta hänen puolisoaan ja jälkikasvuaan, ja sen lupauksen tulen aina pitämään. Hän myöskin toivoi, että käyn edelleen samoissa paikoissa, missä yhdessä kävimme, mm. ruskaretkellä syksyisin, sekä tangomarkkinoilla, ja nämä molemmat yritän viesdä läpi, niin hyvin kuin tunteiltani jaksan. Ollaanpa edelleen yhteydessä, jospa me jaksaisimme sen tapaamisen järjestää, edes jollain lailla ja jos löytyy paikka missä voimme kokoontua, ajan kanssa.
Kiitos jälleen kerran, että voi kommentoida täällä omana itsenään, sekä voimia kaikille tuleviin päiviin, aika kuluu kuitenkin, nyt on jo melkein 2,5 kk kulunut minullakin, siskoni poisnukkumisesta.
Eräässä erittäin hyvin ystävieni yhdessä kappaleessa lauletaan:
"Tuuli silloinkin, sinä lähdit, minä jäin, mulla on nyt muistot vain".
Pikkusisko
muistot | 16.7.2006 klo 13:15:02