Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Syöpä ja elämänkatsomus
Tietoisuus ja oivallus herää
Mie olen kokenut tuon nöyryyden sillä tavoin, että olen avoimempi ottamaan vastaan myötätuntoa ja hoivaa.Vaikka olenkin energiahoitaja ja käynyt näitä asioita läpi aikaisemmin jo työni puolesta; minusta on silti ollut vaikeaa ottaa vastaan mitään keneltäkään ilman vastapalvelusta. Tämä sairaus on antanut minulle mahdollisuuden ja luvan saada nauttia siitä, että ihmiset - niin läheiset ja vieraammatkin - auttavat pyyteettömästi ja ilolla. Pitää vain pyytää ja antautua olemaan heikko ja autettava. Voi, että se on ollut vaikeaa minulle!
Nyt on avautunut sellainen vapauttava itsekkyys, jonka turvin saa elämästä enemmän iloa. Paranen; se on hyvä, olen kokemusta rikkaampi ja henkinen kehitykseni on tehnyt aimoharppauksen. Jos en parane; sekin on hyvä, sillä minulle on silti annettu tämä sairausaika sisäistää asioita ja muuttaa niitä, joita voin muuttaa. Ei haittaa enää sadepäivä tai jokin mönkään mennyt juttu - ne ovat pieniä asioita tässä elämässä. Tärkein on saada tuntuma omaan sieluunsa ja ymmärtää, että me kaikki olemme yhtä. Löytää sielustaan se kaikenkäsittävä rakkaus niin itseen kuin kanssaihmisiinkin. Se on jotain se!
Hmm...no töitä riittää minullakin vielä, mutta uskon että kaikki tapahtuu niinkuin on tarkoitettu.
Voimahalit teille jokaiselle!!! Pitäkää lippu korkealla :)
- Sairauden syvimmästä olemuksestapinewood
- Re: Sairauden syvimmästä olemuksestahilleviivi
- hengellisyys elpyipinewood
- Re:...ja Jumala antaa meidän kasvaa yhähilleviivi
- Re: Re:...ja Jumala antaa meidän kasvaa yhäjaa mullako
- Tietoisuus ja oivallus herääTarutar
- hoitotilanteestapinewood