Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Syöpä ja elämänkatsomus
Re:...ja Jumala antaa meidän kasvaa yhä
Kiitos kaikille ketjun kirjoittajille!Monissa asioissa on huomannut oman pienuutensa ja hetkellisyytensä, johon elämän mittaan oli käytännössä tottunut. Nyt on saanut pysähtyä ja etsiä rauhassa Jumalan valtakunnan rauhaa sydämeensä, voinut arvioida elämän arvoja ja elämän suurta lahjaa uudelta näkökannalta käsin. Jos elämä ei mukaudukaan minun mieleni mukaan, pitääkö minun olla siitä harmistunut vai pystynkö itse mukautumaan siihen, mitä elämä nyt vaatii minulta. Minä en voi sanella ehtoja elämälle, olen mukana vain katselemassa mielihyvin ja toimittamassa oman osani, minkä Herra suo. Turvaan kaikessa virheellisyydessäni Jumalan armoon, jonka Hän on valmistanut meille Jeesuksen Kristuksen kautta. Lahjaksi, ilman omaa ansiota, olemme päässeet mukaan suureen salaisuuteen ja saaneet elävän veden lähteen. Siis siunaus jatkuu...
- Sairauden syvimmästä olemuksestapinewood
- Re: Sairauden syvimmästä olemuksestahilleviivi
- hengellisyys elpyipinewood
- Re:...ja Jumala antaa meidän kasvaa yhähilleviivi
- Re: Re:...ja Jumala antaa meidän kasvaa yhäjaa mullako
- Tietoisuus ja oivallus herääTarutar
- hoitotilanteestapinewood