Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Yleistä syövästä
Re: PV-läiset, kevättä teille
Terve!Täälläpä ollaan Pohjois-Karjalassa kohtuukuntoisena. Pikkuisen päätä jomottelee ja normaalia enemmän väsyttää (kevätväsymys?), mutta paljon huonomminkin on voitu. Joulun alla oli työstressiä ja silloin tuntui, ettei päähän mahdu muuta kuin kipu. Siihen nähden olo on kuin uudesti syntyneellä. Pitänee koputella puuta, kop kop.
Itse en ole jutellut kasvotusten kun yhden kerran lääkärin kanssa (kuullessani luuydinnäytteen tulokset) ja sen jälkeen en ole ollut missään tekemisissä sen lääkärin kanssa. Kaikki muut rupattelut hoitavan lääkärin kanssa olen hoitanut puhelimessa. Täällä Joensuussa on sellainen tapa, että kirjeitse tulee soittoaika lääkärille ja itse hoidetaan yhteydenotto. Kaupunki säästää puhelinkuluissa, mutta luulisi olevan tehokkaampaa ajankäyttöä soitella sieltäpäin. Vaan hyvin on hoitunut tähän saakka ja ensi viikolla mennään taas antamaan näytteitä.
Kohta on hankiaisten aika, toivottavasti pääsee jäälle heittelemään bumerangeja.
Kevätterveisin,
Kimmo
- PV-läiset, kevättä teillekuusinen
- Re: PV-läiset, kevättä teilleleilahelena
- Re: PV-läiset, kevättä teillekimmo
- Re: PV-läiset, kevättä teillekuusinen
- Re: PV-läiset, kevättä teillehemohessu