Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Yleistä syövästä
Re: Keuhkosyöpäepäily
Keuhkojen tähystys on tehty kaksi kertaa ja täytyy sanoa, että se on yksi inhottavimmista tutkimuksia mitä olen kokenut - etenkin ne puudutteet maistuivat pikkusen pahalta:-) Tosin, olen ollut hyvin monenlaisissa kivuliaissakin tähystyksissä ja keuhkojen osalta varsinaisia kipuja ei ollut, muuten vaan siinä on ahdistavia elementtejä.Hienoa, että olet päässyt tupakasta eroon! Mulla on muita paheita, lähinnä syömiseen liittyviä, joista en ole hennonut luopua. Tupakalle huomasin olevani jo varsin nuorena allerginen - joten heitin sen punaisen askin naapurin tytölle, joka tupakoi vieläkin...:-(
Syöpätyyppisi taitaa olla sitä samaa mitä minullakin nyt epäillään, toistaiseksi, kunnes toisin tai todeksi todistetaan.
Sairauden mahdollisuudesta ja vakavuudesta olen keskustellut perheeni kanssa paljon, lapset ja puoliso ja sukulaiset ovat tietysti tässä tarinassa mukana - tahtomattaankin. Eli tämä odotus on tietyllä tapaa vaikeaa aikaa, mutta myös aikaa, jolloin on mahdollisuus miettiä ja käydä tärkeitä asioita läpi.
Toisaalta vakavan sairastumisenkin voi nähdä mahdollisuutena - sanon näin koska tämä ei olisi minulle suinkaan ensimmäinen kerta ja tiedän että sairaus voi olla myös tietyllä tapaa siunaus.
Luopumisen tuska syntyy rakkaudesta.
Kuulumisiin:-)
- KeuhkosyöpäepäilyMinnimouse
- Re: Keuhkosyöpäepäilyeijuli
- Re: Keuhkosyöpäepäilyadenokarsinooma
- Re: KeuhkosyöpäepäilyPisamis
- Re: Keuhkosyöpäepäilyeijuli
- Re: KeuhkosyöpäepäilyMinnimouse
- Re: KeuhkosyöpäepäilyMinnimouse