Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Yleistä syövästä

Re: silmämelanooma

Hei tiltu. Löysin tänään täältä vasta kirkoituksesi.Kiitos lohduttavista sanoista. Olet kokenut oman sairautesi lisäksi vielä lapsesi menetyksen. Otan osaa. Ymmärrän kyllä että koet oman sairautesi "mitättömäksi" verrattuna lapsesi sairauteen. varmasti mikään ei ole pahempaa kuin lapsensa menettäminen. Äitini menetti veljeni kaksi vuotta sitten(32v) ja sisareni viime viikolla (41v). Olen nähnyt mitä suru on.Veljeni kuoli tapaturmaisesti ja siskoni pitkällisen sairauden murtamana(IBM) suomeksi monilihastulehdus. Nyt olen vain minä sisaruksista jäljellä. Onneksi äidillä kuitenkin ihanat lapsien lapset ja aviomies vielä tukena. Mutta se siitä. Lääkärit ovat vaihdelleet välillä Tero Kivelä ja välillä eri sairaala lääkäreitä. Kaikki kyllä ihan pätevän oloisia. Menen seuraavan kerran kontrolliin 23.3. Paitsi jos mlähdemme ulkomaille, olen silloin satumoisin lomalla. Ihana auringon paiste tekisi niin hyvää ! Mutta katsotaan jos löytyy sopiva matka. Onnea sulle kaihileikkaukseen ja kuulemisiin!
maikki64 | 20.1.2009 klo 14:24:14