Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Yleistä syövästä
Re: Opas Sinulle, joka sairastat POLYSYTEMIA VERAA
Hei kaikille minunkin puolestani!Otan kantaa tapaamiseen sen verran, että viimeksi taisimme isommalla porukalla Tampereella sopia, että suunnittelisimme kevään 2009 tapaamispaikaksi Lahtea, jota nyt Kuusinen ja Leilahelenakin ehdottavat. Minulle toki käyvät kaikki vaihtoehdot, mutta Lahti on hyvä myös. Ehdottaisin, että lykättäisiin tuota tapaamista vielä ainakin tuonne maaliskuulle. Varmaan kaikilla, ainakin työssä kävijöillä, on tämä vuoden vaihde ja alkuvuosi ollut kiireistä aikaa. Niin minullakin, mutta nyt olen keskiviikosta asti ollut sairaslomalla. Epäilin itse keuhkoputkentulehdusta, mutta lääkärin mukaan kärsin sydänvaivoista. Samana iltana minulle kuitenkin tuli pahanlainen infektiotauti (keuhkop.tulehdus) ja olen sitä tässä nyt sitten potenut. Kun muutenkin ovat nivelet, lihakset ja luut kipeät, niin tämä tauti on entisestään lisännyt niitä kipuja. Polysytemian suhteen on verikoekontrollit helmi-maaliskuussa, mutta tosiaan minustakin tuntuu siltä, että muut lääkärit ottavat tuonkin taudin olemassaolon vakavammin kuin itse tautia hoitava lääkäri. He huomioivat sen vaikutuksen aina näihin muihin hoidettaviin sairauksiin. Miksiköhän hoitavat lääkärit eivät tosiaan näe yhteyttä pv:n/polysytemian ja muiden sairauksien välillä, kuten tekin kirjoitatte? Kummaa!
Mutta suunnitelkaamme tapaamista edelleen ja oikein hyvää kevättalvea kaikille!
t. Puna06
- Opas Sinulle, joka sairastat POLYSYTEMIA VERAAelämässä mukana
- Re: Opas Sinulle, joka sairastat POLYSYTEMIA VERAAPuna06