Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Yleistä syövästä
Re: Opas Sinulle, joka sairastat POLYSYTEMIA VERAA
Heippa,Joulu ja tammikuun alku on ollut kiireistä, eikä ole tullut avattua keskustelupalstaa pitkään aikaan, joten Hyvää alkanutta vuotta vaan kaikille!
Minulla on myös ollut "levottomat jalat" -oiretta, vatsaoireita, niveloireita, migreeniä ilman päänsärkyä ja jopa muutaman kerran näkö on kadonnut hetkeksi kokonaan. Näitä on tutkittu erillisinä vaivoina ja jopa migreeni-näköhäiriöistä on Meilahdessa (neurologian osastolla viimeeksi v.2007) sanottu että ne eivät kuulu polysytemiaan, vaan ovat muista syistä johtuvia. Siksi yllätyin todella, kun oppaassa kerrottiin niiden kuuluvan juuri tähän tautiin.
Hakeuduin vertaisryhmään juuri sen takia, kun en enää luota aukottomasti mitä lääkärit minulle sanovat. On tullut sellainen tunne, että tästä taudista ei ammattilaiset ole erityisen kiinnostuneet, vaan on parasta itse ottaa asioista selvää. Oppaastakin sain tiedon tämän palstan avulla ja olen siitä kovin kiitollinen!!! Samoin kyselin vertaisryhmästä Meilahden ja Laakson lääkäriltäni, mutta kuulin että ei sellaista ole. Onneksi löysin tämän sattumalta.
Olen kiinnostunut tapaamisesta ja näin Helsingissä asuvana olisi oikein mukava jos se olisi täällä, tosin muutkin paikat käy.
Hyviä vointeja, päivä pitenee ja pitenee!!!
T. Lumi5
- Opas Sinulle, joka sairastat POLYSYTEMIA VERAAelämässä mukana
- Re: Opas Sinulle, joka sairastat POLYSYTEMIA VERAAlumi5