Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Yleistä syövästä
Re: PV /ET - tapaaminen Koskikeskuksessa kesäkuussa 2007
Hei PV-ystävät!Eipä taaskaan onnistu tapaaminen minun kohdalta. Lähdemme silloin Runeberg-laivalla Porvooseen kulttuurimatkalle. Matka on varattu jo keväällä ja olen yksi "järjestäjistä". Jäänpä odottelemaan seuraavaa tapaamistamme.
Olin toukokuun alussa verikokeissa ja hematokriitti oli 41, joten ei tarvinnut tehdä venesektioita, 43 on kuulemma raja että silloin tehdään vs. Heinäkuun alussa on taas uusi kontrolli. Olivat miettineet minullekin sitä interferonia, mutta lääkärit olivat päätyneet siihen, että se ei ole minulle hyväksi kun minulla on niin vaikea atooppinen ihottuma. Kysyin miten se siihen vaikuttaisi, mutta lääkäri ei vastannut, ehkä hän ei ollut tiedoinen, vaan luki vaan sairaskertomuksesta.
Hydrea on kaiketi se mitä minulle ruvetaan antamaan.
Kyllä on hyvä kun saamme tietoa näistä hoidoista ja lääkkeistä tämän palstan kautta, tuntuu paljon helpomalle suhtautua kaikkeen tulevaan kun on jonkinlaista tietoa mitä edessä on ja miten siitä selviää.
Kiitos teille kaikille, jotka vaihdatte kuulumisia ja oikein hyvää kesää.
Antoisaa tapaamista, ollaan edelleen yhteydessä. tv. Rallu
- PV /ET - tapaaminen Koskikeskuksessa kesäkuussa 2007elämässä mukana
- Re: PV /ET - tapaaminen Koskikeskuksessa kesäkuussa 2007rallu