Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Yleistä syövästä
väliaikatietoja
Hei taas!cry ja marih jos luette vielä palstaa niin kiinnostaisi kuulla mikä on tilanteenne tällä hetkellä, etenkin mari?
Nyt on sitten poistettu melko kimpale selästä tutkittavaksi. Operaatiosta nyt noin viikko, eli vielä noin kolmisen viikkoa saa odotella tuloksia. Kainalotkin on ultrattu ja niistä ei löytynyt mitään epäilyttävää. Vartijaimusolmuketutkimus kuulemma voidaan suorittaa raskauden puolessavälissä, joten nyt on sitten varattu aika siihenkin tammikuun ensimmäiselle viikolle.
Raskaus on sujunut ihan mukavasti, paitsi että olen kärsinyt näihin päiviin asti kovasta pahoinvoinnista. Pikku hiljaa alkanut helpottaa onneksi sekin. Vauva voi hienosti ja äitiyspoliklinikalla seurataan tiiviisti minun ja masukin vointia. Olo on rauhoittunut kummasti sitten ensi reaktioiden. Alkuvaiheessa kun olin päättänyt ettei tätä raskautta keskeytetä, oli helpompaa suhtautua myös tuleviin tutkimuksiin. Lääkärit ovat kunnoittaneet kantaani ja yksi jopa närkästyi siitä että minulle oli edes väläytetty abortti vaihtoehtoa, olisi kuulemma tilanteessani todella typerää...
Nyt siis vain odotellaan tuloksia rauhallisin mielin ja nautitaan valkoisesta maisemasta. Joulukin on tulossa ja siitä aion nauttia tänä vuonna täysin voimin! Raskaushormonit pitävät huolen oikeasta tunnelmasta, hihii.
Toivotan kaikille rauhaa ja voimia ottaa elämä vastaan sellaisenaan. Ja iso halirutistus siihen epävarmuuteen jonka syövän kanssa eläminen tuo tullessaan. <3
- Melanoomasta, uusi esittäytyy!tuplamama
- Re: Melanoomasta, uusi esittäytyy!tuplamama
- väliaikatietojatuplamama