Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Yleistä syövästä
Re: Hyväntahtoista vähättelyä...
En ole kyllä kohdannut vähättelyä, vaan kaikki tuttavani toteavat, että kyllä nuo syövät jo saisivat kohdaltani loppua. Kaikki tietävät, että aikoinaan leikattiin kilpirauhas-syöpä ka sitten alkoivat melanoomat jyllätä. Silvottu on monet kerrat, kun aina epäillessä on leikattu. Onneksi näin, sillä melanoomia on jo poistettu 15, mutta en kyllä ole saanut surkutteluakaan osakseni. Sitä en tosiaan olisi halunnutkaan. Melanoomien aihettamat maksan metastaasitkin ovat hoidossa, kun sytostaattihoito pysäytti kasvut ja poisti muutaman.Kyllä sairaalassa jokainen hoitaja ja lääkäri on kohdellut minua asiallisesti, mitenkään vähättelemättä syöpäni laatua. Melanooma on siinä mielessä hankala syöpä, kun se lähettää niin herkästi metareita.
Olen onnellinen, että surkuttelijoita ei parveile ympärillä, vaan kaikki suhtautuvat asiallisesti asiaan, mikä on lähinnä vain minun vaivani.
- Hyväntahtoista vähättelyä...melanooma
- Re: Hyväntahtoista vähättelyä...Torppari