Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Yleistä syövästä
Re: PV-porukalle
Heippa kaikilleMinäkin olen ihmetellyt, kun on niin hiljaiseloa, mutta ehkä kaikki voivat tällä hetkellä suht hyvin ja näin kauniina kesänä tietysti vaivatkin tuntuvat vähemmiltä. Itse en ole helleihminen ja minulle tämä helle on kärsimystä. On huolehdittava tosi hyvin nestetankkauksesta, koska nestearvoni ovat muutenkin alhaiset (natrium). Palan myös herkästi, joten nautin kesästä mieluiten varjossa. Olen viimeistä päivää töissä ennen lomaa enkä aio itsekään vilkuilla tänne palstalle neljään viikkoon, joten toivotan kaikille oikein mukavaa ja kipuvapaata kesää! Ehkä tapaamme taas jossain syksyllä.
t. Puna06
PS. Tuo kutina taitaa olla meille kaikille tuttua. Eilen sain hirvittävän kutinan taas pitkästä aikaa, mutta nyt yhdistin sen pähkinöihin, joista en aiemmin ole kyllä huomannut mitään tulevan. Kiusallista se kumminkin on.
Minulla oli venesektio viimeksi toukokuussa ja seuraava joskus syksyllä. Työterveyden tekemissä verikokeissa oli nyt vuorostaan trombolukema noussut ja leukosyytitkin ovat nykyään aina yli viitearvojen. Pahemmin minua kyllä vaivaa taas tämä toinen tautini, purppura, ja käsivarret ovat isoilla veripilkuilla. Jostain syystä se tauti aktivoituu aina kesällä pahemmin, mutta eipä sitä sen kummemmin ole tutkittu. Pikkuaspiriini on sanottu syylliseksi, vaikka vuotoja on tullut silloinkin, kun en sitä ole syönyt.
- PV-porukallePuna06
- Re: PV-porukalleleilahelena
- Re: PV-porukalletuomi
- Re: PV-porukallePuna06
- Re: PV-porukallemuoriska
- Re: PV-porukallePuna06
- Re: PV-porukallemuoriska
- Re: PV-porukallekuusinen
- Re: PV-porukallerallu