Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Yleistä syövästä
Re: Kolmas kerta?
Hei! Minulla myös 3. kerta menossa. Ensiksi oli basaliomakasvain niskassa. Siihen riitti pelkkä leikkaus ja muutoinkin se on varsin kiltti syöpä. Vuonna 2002 sairastin rintasyövän. Rinta poistettiin ja sain 6 kertaa sytostaattihoidon.Syksyllä 2007 iski lymfooma, jota oli luustossa, imusolmukkeissa ja lisämunuaisissa. Tällä hetkellä olen 'paremmalla puolella' hoitojen suhteen ja ne ovat tehonneet hyvin. Hoidot ovat olleet nyt rankempia.
Otin nimimerkiksi 'päivä kerrallaan', se ei kyllä kuvaa tarkemmin ajateltuna tämän hetkistä olotilaani, jossakin vaiheessa tosin se oli arkipäivää. Olen suunnitellut, että heti kun hoidot ovat ohi loppukeväällä, lähden matkalle.
Siemeniä on kylvetty ja lisää on tilattu. Ensi kesän puutarhan kunnostussuunnitelmat ovat tekeillä.... jne.
Kaunista kevättä teille kaikille,olen hengessä mukana. Kyllä tästäkin selvitään!
- Kolmas kerta?ritup
- Re: Kolmas kerta?Ilona
- Re: Kolmas kerta?rapsi
- Re: Kolmas kerta?ritup
- Re: Kolmas kerta?Tiinahan
- Re: Kolmas kerta?keltasirkku
- Re: Kolmas kerta?päivä kerrallaa