Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Elämä syövän jälkeen
Re: Onko tää...
Eipä ole helppoja nämä sairauteen suhtautumisasiat..Vaikka olisi sairastanut itse ei sitä silloinkaan aina tiedä mikä olisi oikea tapa kohdata erilaisten ihmisten tilanteet,kun kaikilla tuntuu olevan eri katsantokanta näihin asioihin.Siinä missä toinen ei halua puhua koko asiasta toinen saattaa olla hyvinkin loukkaantunut jos hänen sairaudestaan ei uskalleta/haluta puhua.Esim.kun mks.koki epäluottamuslauseena kun kyseltiin hänen jaksamistaan niin joku muu olisi saattanut toivoa että sitä olisi kysytty.Sitä on kyllä jossain vaiheessa niin "herkkis" pahoittamaan mielensä että ymmärtääkin sanoman väärin sillä hetkellä vaikka toiselle kertaa se ei tuntuisi missään.Itse loukkaanuin siskoni kirjeestä "verisesti"kun olin juuri sairastunut, nyt kun luen sitä en ymmärrä reaktiotani ollenkaan.Jospa voitaisiin itsekin vähän ymmärtää näitä kanssakumppaneita ettei ne välttämättä aina tarkoita pahaa vaikka siltä joskus tuntuukin ja osaako itsekään aina olla toisen toivomalla tavalla fiksu.- Onko tää...hanna85
- Re: Onko tää...minmaija
- Re: Onko tää...kutri
- Re: Onko tää...Ellikkä
- Re: Onko tää...hanna85
- Re: Onko tää...myrkkysumakki
- Re: Onko tää...soikku
- Re: Onko tää...soikku