Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Elämä syövän jälkeen

Re: Onko tää...

Hei Hanna95!
Minä olen tässä myös kodannut samanlaisia ennakkoluuloja ja ollut tässä pikkukylässä mitä erilaisempien juorujen kohteena.
Itse haluan elää niin normaalia elämää kuin voin tämän luustoon etäpesäköityneen syövän kanssa kuin vain voin, mutta tuntuu, ettei ympärillä olevat tahot anna siihen mahdollisuutta. Esim. maanantaina neljän virallisen puhelun aikana mainittiin aina minun jaksamiseni tämän kroonisen syövän kanssa eli jaksanko hoitaa 6-vuotiasta poikaani kunnolla. H..V.. niille! Olin niin raivoa täynnä, että meinasin haljeta. Meidän arkemme sujuu aivan normaalin yksinhuoltajaperheen malliin. Tosin lepään kunnolla päivän, että jaksan olla kunnon äiti nuorimmaiselleni eli piirrellä, pelata pelejä jne. Uskon,että teen enemmänkin kaikkea kuin ns. normaali perheessä. Elämässäni on todella muutakin kuin syöpä ja ilman turhia mainintoja jopa unohdan sen!
mks | 2.5.2008 klo 10:32:26