Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Elämä syövän jälkeen
Re: Onko tää...
Joo-o, itse en ole kertonut kenellekään uudessa työpaikassani s-sairaudestani. En kestä niitä sääliviä katseita tai semmosta hiljaista kauhun sekaista tuijotusta, kuten jotkut pitää. Lisäksi pidän siitä, että minuun suhtaudutaan kuten keneen tahansa, haukutaan selän takana, ollaan aidosti kavereita jne... En jaksa sitä ihme mielistelyä mitä saa heti osaksi, kun on syövän leima otsassa. Ja sitten on nämä, jotka joka välissä kysyvät, että miten sä nyt voit. Voi saa...., eikö ne tajua, että joka kerran kun ne kysyy semmosta niin aina joutuu läpikäymään kipeitä asioita, kun vastaa, että ihan hyvin menee vaikka ei oikeesti menekään. ja annas olla jos työnantaja saa tietää niin heti on kengän kuva pakarassa, jos ruvetaan kuluista säästämään. Aina sairaat heitetään ekana pellolle, vaikka ihan normaalisti töitä tekisikin. Olen jopa saanut kuulla, ex pomolta, että kyllä sun on nyt parempi vaan hoitaa ittes kuntoon ja jäädä pois töistä. Päätetään asioista minun puolesta, kun olen sairas. En väitä, että olisin aina jaksanutkaan töissä hyvin, mutta kai sentään saan itse päättää, mitä milloinkin teen ihan niinkun muutkin. Ei sitä itteensä niin sairaana aina edes pidä, voisivat suhtautua sairaaseen kuten terveeseenkin ja jutella sitten jos sairas itse alottaa sairaudesta puhumisen.- Onko tää...hanna85
- Re: Onko tää...minmaija
- Re: Onko tää...kutri
- Re: Onko tää...Ellikkä
- Re: Onko tää...hanna85
- Re: Onko tää...myrkkysumakki
- Re: Onko tää...soikku
- Re: Onko tää...soikku