Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Elämä syövän jälkeen
lihomista
Syöpähoitoni (sytostaatit+sädetys) loppui reilu 2 vuotta sitten. Heti hoitojen loputtua makuaistini oli sellainen, että ruoka ei juurikaan maittanut useampaan kuukauteen. Pikku hiljaa palauduin entiselleni, mutta sitten alkoi lihominen. Olen ollut laiha koko aikuisikäni ja aluksi ajattelin, että no, muutama lisäkilo ei kai tee haittaa. En ns. herkuttele juurikaan (en ymmärrä suklaan päälle yms.). Normaalisti syön hyvin askeettisesti. Mutta minä vain lihon. Hoitojen jälkeen minulle on kertynyt jo lähes 20 lisäkiloa! Voiko olla, että hoidot ovat sekoittaneet jontekin aineenvaihdunnan ja sitä varten vain lihon ja lihon. Yhden yhtä kiloa en ole onnistunut laihtumaan, vaikka välillä olen liikkunut paljon ja oikein paneutunut laihduttamiseen. Paino nousee tasaisesti. Ärsyttää. Lääkärit eivät ota kantaa tilanteeseeni. Onko tämä kenellekään tuttua?- lihomistatuulikki
- Re: lihomistaLeeni
- Re: lihomistatuulikki
- Re: lihomistaveera
- lihomistatuulikki
- Re: lihomistaveera
- Re: lihomistamieli mustana
- Re: lihomistaMartuuli
- Re: lihomistatuulikki
- Re: lihomistaMartuuli
- Re: lihomistaHempukka
- Re: lihomistakukkamaaria
- vielä asiasta...tuulikki