Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Elämä syövän jälkeen
Re: Voi helvetti, kun rankkaa tämä elämä on
No, nyt tuli se viimeinen pisara ja menin lääkäriin. Ihme ja kumma sillä oli aikaa jutella mun kanssa. 40 minuuttia istuin ja kuuntelin lääkärin selostuksia, siitä mitä on tapahtunut. Siinä ne silmät vähän aukesi. Se sanoi, että fyysinen puoli on hoidettu tässä vuosien saatossa kuntoon, (siihen itse en uskalla kuitenkaan vielä luottaa)mutta psyyke on jätetty hoitamatta ja huomiotta, että nyt on sen vuoro.Se käski miettimään psykologin vastaanottoa, ja alan itse kallistua myös siihen suuntaan, että se olisi hyvä. Saikkua se anto kans. Mikä on ihan ok. Mulla alko tulla jo fyysinenkin oire, jatkuva pyörryttäminen, niin pakko oli laittaa jarru päälle. Kait nyt todellakin on se oma terveys laitettava vaan ykköseksi. Mun jos kene pitäisi tietää, että jos ei ole terveyttä niin ei ole mitään elämässä. Kiitos vielä kirjoituksestasi.
- Re: Voi helvetti, kun rankkaa tämä elämä onEllikkä