Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Elämä syövän jälkeen

Re: Hei kaikille!

Hello, Heppatyttö
Minulla todettiin Nodginin lymfooma elokuussa 2006, joka oli levinnyt vähän sinne ja tänne. Nyt on saatu 16 kertaa sytostaatteja, ja sen jälkeen 18 kertaa sädehoitoa. nyt sitten elämä kulkee 3kk jaksoissa, ja mieliala poukkoilee sinne sun tänne. Ahdistus on aika kova kun on yksin, tai juuri ennen seuraavia kuvauksia/tutkimuksia, vaikka kaikki on mennyt hyvin tähän mennessä. Uskoisin että sinunkin kannattaisi panostaa "hauskoihin" asioihin, eli tekemisiin, olemisiin, joista nautit. Itse en oikein pysty moiseen, mutta saan kuitenkin mielen vapaaksi, kun puuhastelen jotakin, tai olen lasten kanssa....xEn ole kertonut kenellekkän perhene ulkopuolelle tästä, vaan olen eristäytynyt muista, joten sellaista "joukkosääliä" ei minulla ole, mutta tästä eristys hoidosta on kykkä muita ongelmia senkin edestä.
No koita elää päivä kerrallaan, ja nauttia hyvistä hetkistä
-Lee
Mr_Lee | 20.10.2007 klo 16:56:09