Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Elämä syövän jälkeen

Re: Hei kaikille!

Moi!
Minulla oli sama tauti lähes 20 vuotta sitten.Tiedän tarkalleen odotus ajat myrkkyjen jälkeen selviytymis prosentteineen!!!!
10 vuotta seurailtiin ja sain ns. terveen paperit.Mutta taisteluahan tämä on ollut joka ikinen päivä.
ymmärrän hyvin yksinäisyytesi sairauden kanssa.Mä ytitin saada tukea terveistä ihmisistä.Kunnes tajusin että ei näitä juttuja ymmärrä kuin saman kokeneet.Myötätuntoa voi saada mutta ei ymmärrystä.
Mä olen halunnut pysyä ottamatta kantaa näihin keskustelu palstoihin.Mutta sinun juttusi tuntui niin tutulta tunteelta,olenhan kokenut saman kauan sitten.Ja tuntuu kuin siitä olisi mennyt yksi vuosi!!!!!
Mutta myöhemmin kuin aika kuluu.Huomaat että tälläkin kolikolla voi olla toinen puoli.Mä en kunnioita rahaa,enkä kyllä oikein mitään muutakaan.(paitsi sairastamista)Olen matkustellut mihin olin aikoinani terveenä ollessani haaveillut.ym.Eli ei kun voimia sinulle.
kana | 15.11.2007 klo 19:26:21