Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Elämä syövän jälkeen
Re: Täynnä syöpää!!!
Viikolla päätin että pidän taukoa näistä cancerin sivuista, että pääsen "eroon" syöpäajatuksista. Nyt kuitenkin olen taas täällä katsomassa mitä muille kuuluu.Olen ollut töissä nyt pari viikkoa ja saanut selittää moneen kertaan miltä tämä on tuntunut. Kun olen yrittänyt sanoa ettei tämä ollut minulle katastrofi, saan kummia katseita tai lauseita että luulitko sitä tai tunsitko tätä. Aina on joku muu vastaus kuin mitä olen itse kokenut. Valitettavasti tämä ei ollut minulle maailman loppu tai kuoleman pelko.
Televiossa tulee monessa katsomassani ohjelmassa syöpään sairastumisesta esim. Emmerdale ja Kotikatu. Itkin kun katsoin edellisen kotikadun ja ne häät. Illalla ei uni tullut. Otin lehden luettavakseni joita olin äidiltäni saanut. Kahdessa oli syövästä ja pari selviytymistarinaa. Se riitti ja painuin ottamaan unilääkkeen.
- Täynnä syöpää!!!Hevostyttö
- Re: Täynnä syöpää!!!Tigerlily
- Re: Täynnä syöpää!!!Hevostyttö
- TERVEHDYSKeeko
- Re: Täynnä syöpää!!!meikku
- TerveisiäKeeko
- Re: Terveisiäellinoora
- Hei kaikille!Hevostyttö
- Re: Hei kaikille!Mr_Lee
- Re: Hei kaikille!Hevostyttö
- Re: Hei kaikille!selviytyjä