Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Elämä syövän jälkeen

Re: "jos mää oisin sää..."

Hyvä kysymys? Kyllä törmää. Jos vaikka ei suoraan sanota niin ilmeistä ja päänpyörityksistä huomaa, mitä ajattelevat. Tuntuu ettei saisi nauraa, iloita, osallistua tms. Tuleepa tässä sellanen asia mieleen, koska olen paljon touhunnut urheiluseura toiminnassa. Lapseni on urheilia ja äiti tietysti on mukana varainhankinnassa kioskia ym. 13 vuotta olen makkaran ja kahvin myynnit pyörittänyt. Viime kesänä sitten uskallisin yksistä kisoista kieltäytyä koska styto hoito olli sillä viikolla. Kuitenkin sitten olin kisoja katsomassa ja lastani kannustamassa. Nyt tällä viikolla kuulin miten minua oli parjattu ja puhuttu että sen makkaranmyynnin menetyksen takia koko urheiluseuran talous romahti. Sitä arvosteltu miten olen ilennyt tulla viellä sinne kentälle. Vähän olen mieleni pahoittanut ja sori kun tällä fooromuilla asiaani purppasen. Mutta tämä jotenkin tuntu siltä, että minua olisi loukattu. Kaikki kyllä tietävät sairaudestani ja hoidoista.
Kävin hoitojen välissä kesällä ravintolassa, heti kylän naisista tuli yksi sanomaan, "syöpäsi uusii, kun olet täällä", kuvitelkaa. En väitäkkään ettei se voisi uusia, mutta minusta ajattelematonta. Tietysti oikeat ystäväni, päinvastoin ovat minua tukemassa ihan normaaliin elämään, iloineen, himoinee ja suruineen....
pike
pike44 | 25.11.2007 klo 09:00:47