Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Elämä syövän jälkeen
Re: "jos mää oisin sää..."
Mä olen myös törmännyt tuollaiseen, vaikken olekaan ollut kovin avoin syöpäni kanssa.
Mun mutsi esim päätti, että kofeiini on pahasta. Se osti mulle purkin kofeiinitonta pikakahvia ja sit vaan päätti että "me" ollaan nyt päätetty, ettei kofeiinikahvi enää kuulu mun elämään. Me? En mä ole mitään sellaista sopinut!! Onneksi se hössötys unohtui melko pian.... Ja sitäpaitti, miten sarkooma ja kofeiini liittyy toisiinsa? Haloo!
On se jotenkin omituista, kun pitäisi nunnaksi ruveta syövän jälkeen, eikö olisi loogisempaa elää "kuin viimeistä päivää"? Välillä tekee mieli laukoa ihan suoraan, et joka 4:s sairastuu, mulla on jo ohi, mitäs sä ite tehdä kun nakki napsahtaa... Mut usein jää sanomatta, kun olen "kaappisyöpäläinen"...
Sit taas kaappisyöpäläisenä saa kuulla kummia tarinoita "tutuista", jotka myivät ok talon ja lähtivät maailmanympäripurjehdukselle kun kuulivat lääkäriltä kuolevansa syöpään 3 kuukauden kuluttua.. joo, todellakin sitä a) ehtii tuskin puolaan saakka tuolla aikataululla b) pystyy purjehtimaan jos on oikeasti kuolemassa... Siinä sit kattelet kun kaikki (perusjärkevät ihmiset) nyökyttelee vakavana. Uskooko ne tosiaan tohonkin juttuun? Eivätpä ole ikinä nähneet ketään (syöpään) kuolevaa. Toisaalta hyvin surullista kun on nuorena jo nähnyt elämän huonon puolen.. :( Olisi kait kivempi naiivina nyökytellä muiden mukana. :(
- "jos mää oisin sää..."pupuliini
- Re: "jos mää oisin sää..."vompatti
- Re: "jos mää oisin sää..."vompatti
- Re: "jos mää oisin sää..."pupuliini
- Re: "jos mää oisin sää..."rapsi
- Re: "jos mää oisin sää..."Nefertiti
- Re: "jos mää oisin sää..."Karhutar
- Re: "jos mää oisin sää..."ellinoora
- Re: "jos mää oisin sää..."SuviAnne
- kasvohalvausSuviAnne
- Re: kasvohalvausmidnightexpress
- Re: kasvohalvausrapsi