Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Elämää ylläpitävällä lääkityksellä elävät

Re: TT-kuvaus haimasta

Hei Taormina! Luin tuon viimeisen kirjoituksesi, olitkin aikaiseen hereillä. Joskus saan unen vasta noihin aikoihin, nyt sattui toisin. Olemme näitä "pitkän linjan" potilaita, mutta sinulla on ollut tosiaankin mutkia matkassa. Minulla oli ainoa haittaava viivästys siinä, että ohutneulanäyte kaulan imusolmukkeesta ei näyttänyt syöpäsoluja. Kauhistuin, kun lääkäri ilmoitti, että mikään ei viittaa syöpään, sillä itse olin varma, että muuta sairautta ei ole olemassakaan, johon kaikki oireeni sopisivat. Mutta kyllä taas alettiin sitten tutkia lisää, taas odotettu tuloksia ja sitten taas odotettu seuraavaan kokeeseen pääsyä, sitten tuloksia jne. Tätä syyskuusta helmikuulle, mutta silloin oli sitten levinneisyyskin kartoitettu. Helpottava (ei kokonaan parantava) sytostaattihoito on ensi viikolla.
Voi kunka olet tehnyt ihanan viisaan ratkaisun, kun lähdet sinne matkalle, mitä hyötyä olisi olla kotona huolinensa! Onnea ja hyvää mieltä matkaseuraksi :-) T. hilleviivi

Yritin saada palstan taas vasemmalle, onnistuikohan?
hilleviivi | 2.5.2009 klo 08:31:52