Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Elämää ylläpitävällä lääkityksellä elävät

Re: TT-kuvaus haimasta

Joo nyt voin vähän tarkentaa tämänhetkisiä tietoja syövästäni.Kysymyksessä on mahasyöpä joka on leikattu 2007 helmikuussa ja nyt se on levinnyt haiman häntäpäähän ja täysin parantavaa hoitoa ei ole ja minulle ei voi antaa sädehoitoa eikä leikkausta voi tehdä eli nyt kasvaimet on kasvaneet noin 1-2 milliin kuukaudessa.Eli nyt olen seurannassa ja käyn noin kahden kuukauden välein kontrollissa.hoitoa voi antaa sytostaatteina ja sillä on mahdollista estää kasvua ja jopa parhaassa tapauksessa pienentää kasvaimia mutta se vaatii varmaan sitten jatkuvaa hoitoa.Muihin elimiin ja luustoon ja ym,se ei ole levinnyt ja muistaakseni ei ole myöskään nestekertymiä.Ne syöpälukemat oli tammikuussa noin 95 ja nyt 280 eli nousua on melkoisesti ja niin tarkennan vielä että minulle ei ole annettu mitään hoitoa vielä kyseisestä taudista niin haluaisin tietää onko kellään samantapaisia ongelmia.tv.urkki
urkki-67 | 28.7.2009 klo 06:03:55